ג'אפרו

  קפיצה לטבעון בשעות הבוקר המאוחרות הובילה להתחבטות באשר לסעודת הדרכים בצהריים. היהא זה אמיל ושווארמתו,  לימוזין ואומצותיה, אולי סימו ודובי ושיפודיהם. לא , לא ולא (לפחות לא היום). הוחלט לבדוק את ג'אפרו  ביוקנעם, הרי כמה ביסטרו -שף כבר יש בקצה ואדי מילק? הגענו מוקדם ושמחנו לראות שאחר כך התמלא בהיטקיסטים ואחרים. בצהריים ההצעה היא עסקית עם מרבית ממנות הערב במחירים נוחים.

קיבלנו לחם (עם עגבניות מיובשות) ו-3 צלוחיות עם חמאה, טחינה אדומה ושמן שומשום ופסטו עשבים בשמן פפריקה, נחמדים ומעניינים.

לראשונות היו ראשי קלאמרי עם נאצ'וס בשני צבעים ברוטב עגבניות חמצמץ, מנה קלילה ומרעננת וקלאמרי (גופו) ממלוא בפטה עם שעועית שחורה עם שלוליות קטנות של פסטו עשבים ומשהו נוסף  אדום.מנה עשירה ומגוונת. האופציונר הזמין רול סושי עם בטטה טמפורה, שהיה סביר.

dsc00383_s.jpg

בעיקריות לקחנו שרימפס (עסיסי וטעים) מנה גדולה עם קרם חצילים מושחר ועוד רוטב אדמדם עגבנייתי משהו. מנה נדיבה וממלאת. הנער בחר ברביולי גבינה מצויינים עם עגבניות וזיתים שחורים, שוב מנה גדולה עשירה בנפח וטעם.

לקחנו קינוח אחד,  לטעמי מעולה – קדאיפ אורבאני (ביררתי על עיר המוצא, יוקנעם כמובן) ,מעין סנביץ חם ולא עבה של קדאיף עם גבינה וסילאן ובבסיסו פירות יבשים שבלטו (בפיצפוצם) הדבלים. היו גם זירזופים של טחינה גולמית וקישוטי פיסטוק שבסך הכל מהווים מנה מזרח תיכונית מעולה.

dsc00385_s.jpg

בתחום הנוזלים הערנו 2 לימונדות, מים מינרלים , דיאט ושליש הוגארדן וחתמנו בשני אספרסו כפול (ומצויין של מאורו) והגענו לסך של 312 שקל לפני טיפטוף*. סיכום של ערך טוב וטעים תמורת כספנו, ומיקום נהדר לקראת מפעלי הקיץ של תנועת הצופים וההורים.

מהצוות הבנו שהשף (יניב גור אריה) משרת במילואים ולא נמצא עם סכיניו ועל משמרתו. אולם שמחנו להיווכח שהמקום החדש מתקתק היטב גם בהיעדרו.

 

2 תגובות to “ג'אפרו”

  1. מאת ד ו ב ד ב ן:

    תודה .

  2. מאת foodha:

    תודה לך.
    ודרישת שלום מסמיר, שבמרכולתו הצטיידנו לצורך העפלת צ'אבי, ססק ואינייסטה לגמר.
    הכי טוב היה פילה שלם על הגריל.
    נרשמו פגיעות טובות גם בקבאב, בשיפודי העוף ובהצעתו המיוחדת, ספייריבס כבש נטול עצם צרוב על אש נמוכה עד קריספיות.
    נלגמו בכיף יין הבלנד "שרונה" של כרמי יוסף וצרפתי מבית מרגו. שאכן הביא מרגוע לצופים.
    אגב סמיר, הבטחתי שאת המעשנת הבאה לא אפספס…

השארת תגובה