הייתה לנו עדנה

שישי בערב, בין 6 ל-רבע ל-8 הוא חלון ההזדמנויות שנפתח עבורנו בעדנה, בבואי להזמין ביום שלישי!

קיבלנו בשמחה, מכיוון שסעודת בשבת השגרתית שלנו נפתחת על פי רוב, כחצי שעה מאוחר יותר. המסעדה הנחבאת אל השיחים, וכמעט שאינה רוצה להתגלות, אין גם שלט בולט (אם בכלל) ולמרות זאת היא מוקד עלייה לרגל לרמת השרונים וליודעי דבר. כך גם היה בשישי לפנות ערב, עת הגענו חזינו בעשרות סועדים שסיימו את הנגלה הקודמת!

האווירה ביתית – מזמינה, ממש כמו התפריט הפרסי-ישראלי-מודרני, הרוב עממיקו סבביקו ויש מספר מנות שהיו יכולות להתארח במסעדות מיוחצנות יותר; "סלט עדנה" ומנת הפטריות מהפתיחים מצויינים ובטוב טעם. שאר הסלטים והראשונות שחלקנו בשולחן, היו טריים וראויים. (24-36 שקל)

100_1231.jpg

במחלקת העיקריות מתגלה הקונספט המיוחד של עדנה: מנות טעימות ונדיבות (בהיקף אמריקאי, בימיו הנרחבים) במחיר מציאה כמעט. טעמתי כמה ממטעמי איראן: שפטה במיה, מוסמה וסבזי, עשירים וסמיכים, אהבתי יותר את הסבזי (?) החמצמץ. עוד מנה לא קלילה, אך טובה היתה כבדי העוף בפטריות ויין, לצד אורז פרסי.  בסך הכל יש ערך רב תמורת כספנו, וגם בתוספת מספר קינוחים (חביבים וביתיים), משק"לים ושתי חליצות (35 לבקבוק) יצאנו בכ-85 שקל לראש.

היין פרימיטיבו של "לה טרה פרומסה" הייתה מחווה אלכוהולית קלה שלנו לטובת יקבי הקסאם. בעבר יצא לנו לטעום פרימטיבו איטלקי עדיף ובעיקר את הבן-דוד בעל הגוף, הזינפנדל.

סיימנו את סעודתנו במועד המוסכם, בלי לחצים מיותרים, השארנו את השטח למשמרת הבאה, והמשכנו לראות גדודים שכונתיים, הנוטלים במקביל את ה- TAKE AWAY הסופ"שי שלהם.

2 תגובות to “הייתה לנו עדנה”

  1. מאת גסטרו:

    כנראה אצלכם אין פעילות צופית בששי אחה"צ….
    תודה על הדיווח- מעולם לא בקרתי שם , עשית לי חשק
    ולאנשי "לה טרה" יש גם מסעדה, הלא כן ?

  2. מאת foodha:

    למה אין? הרשג"ד קיבל הביתה TA …
    בעדנה יהיה טוב גם למר אנטידג.

    ונדמה לי גם שיש להם מסעדה, אך טרם הספיקותי.

השארת תגובה