קופי בר כמעט בן 17

הקופי בר כבר בשנתו ה-17 ועדיין נותן את הסחורה ומתקתק. ניסיון המעבר לסביבה "חביבה יותר" נטולת פגעי בלייני השעות המאוחרות נדחתה או בוטלה, חלוקת הנטל בין מתי ורותי, ואף על פי כן- המקום נותר כשהיה; ביסטרו ישראלי פתוח לעולם, עם תפריט נרחב ולוח (וגיר) המיוחדים.

היינו בערב שבת, ערביים של שישי משפחתי נרחב ולמרות שהיה מלא, (במשמרת ראשונה ומוקדמת) השירות ללא דופי (ואפילו זכינו לטיפולה המלצרי הראוי של עומר שיחד עם אימה טלי שותפות להתנדבות במטבח של מאיר השמן!).

משמרת הסתברה כמאוד מסלוברטת : מגיש ספורט ופרזנטור של בנק על משפחתו, בעלי זיכיון רשת המבורגרים עולמית ומשפחתם, זוג שחקנים שהוא גם זמר עם משפחתם וגם חבר טוב שלנו שהוא עו"ד להיט עם ב"ב (בנות ביתו). כולם, כך נדמה היה, אכלו בנחת.

ככלל אין נפילות, אבל יש שיחוקים מדוייקים: ירקות האנטיפסטי מצויינים,  הקארפצ'ו (מהלוח)  עם סלק אפוי איולי חזרת ובייבי בזיליקום היה מעולה, מוסר הים (אף הוא מהמיוחדים) היה טוב מאוד  ולבני נשאר ספייר-ריב לאבא שהיה עסיסי (סויה , קרמל וג'ינג'ר) עם קלחי תירס וגם גרעיני תירס קראנצ'יים (אם אינני טועה). גם בטעימות הקינוחים לא היה שינוי דרמטי ברמה. מרבית כוחות פודהה שבו הביתה שבעים ומרוצים.

תגובה אחת to “קופי בר כמעט בן 17”

  1. מאת גסטרו:

    מזכיר לי שלא הייתי שם שנה ! חברות חגגו לי את יום ההולדת בצהרי ששי- היה מלא עד 0 מקום , האוכל היה סביר ותו לא, הקטין לעשות הריזוטו שהיה אורז פרסי "אחד אחד" . מאידך קבלתי מתנה ליום ההולדת- צנצנת ריבת משמש שהיתה נחמדה מאד.
    לאור הדיווח הכה אוהד שלך- אשקול בקור חוזר
    אי אז לפני 17 שנה דוקא הרבנו לסעוד שם.

השארת תגובה