וולפגנג אימץ אומצה

המלצר הראשי לשעבר בפיטר לוגר, וולפגנג זווינר פתח בלב מנהטן את הגירסה שלו, WOLFGANG'S למקדש הסטייקים הניו-יורקי ושיעתק כמעט במדוייק את התפריט לרחוב 33 על פארק ( יש גם סניף נוסף בטרייבקה). המקום הומה וגועש, דחוס ותפוס, הכסאות פשוטים ואינם מזמינים נינוחות וישיבה מתארכת. הדקןרציה מינורית, אבל העיקר – תפארת הבשר: מבחר משובח שבשיאו פורטר האוס מעולה בשיטת הכנה (כב-PL) של צריבה עד חריכה מבחוץ בחום גבוה ביותר ושמירה על בשר אדום ורך, אך חם מבפנים, מלא טעם בלי שום תוספת. קשה לי להאמין שהייתי מצליח בטעימה עיוורת להבדיל בין מוצרט לסאליירי. פשוט מרטיט לבבות ומעליז קרדיולוגים. תאוות בשרים טהורה מכל צידי העצם:

dsc01782_s.jpg

שימו לב בתמונה, הפעם של "אחרי", כשהעצם עירומה מהסינטה והפילה וכל שנותר הוא למלמל מהו הצירוף הנכון למקרא:

The Top / Terrifically Tasteful / Tremendous taste /  Top that?

טעמתי 2 צ'יפסים ודווחתי על תפוד אפוי וראוי עם יתרות שמנת חמוצה. בטרם התענגנו על הבשר טעמנו גם סלט קיסר סביר ופרוסות עגבניית (BEEFSTEAK) מסורגות עם פרוסות בצל עבה אך לא כ"כ חריף (שוב העתק מדוייק לפתיח ב- PL). בסמוך לסטייקים הזמנו פטריות סוטות (SAUTEED), תרד מאודה עם פרוסות שום וברוקולי מאודה, כולם משובחים. הארוחה לוותה בזינפנדל אמריקאי מנאפה של MAYO 2002 . כן הוגשו בפתיחה לחמניות, מרביתן מבוצלות ומפורגות היטב, כמו לחמניות ה"פיתה העגולות של הילדות , וכמו אצל PL.

.

4 תגובות to “וולפגנג אימץ אומצה”

  1. מאת ליאור:

    נשמע טוב

    (וגם הטוקבק על הסאקה :) )

  2. מאת Drazick:

    אסורה הכניסה לסטודנטים לאתר שלך :-).

    איזה כיף…

  3. מאת ננה:

    מענג במיוחד לקרוא אותך מבחוץ, מדווח על חוויית מסעדות ולא רק על חדוות הבישול.

    סופשבוע מוצלח.

  4. מאת גסטרו:

    הגדלתי את הרייטינג לבלוגך(מקווה שלא את מס המתחרים על הסביצ'ה) היום בסדנה אצל מאיר, כולל הדגמה "חיה" על מחשבו רווי הניקוטין של מאיר .
    יש דג חדש ביבוא לארץ מאריתראה שמו EMPORIO – מחכה לשובך…

השארת תגובה