ביקורון בציפור שעל ראש הזברה

האמת שאני מכור על היד החריפה של א. קונפורטי. לפיכך ניצלנו את מצוקת החנייה בדרך ליד נוקיהו, בטרם המשחק הז'אלגיריסאי, המצולב עלינו לטובה, חנינו ממול ועצרתי עם הבכור לפת ערבית קלה. נתחיל מהקטע הפחות טעים: ספיישל של היום (אא"ט) אושינקו טונה, (56) רול מדוגם של טונה, אבוקדו, מחמצים יפנים, שנראה מצויין ובא עם סויה, גארי וואסבי, מסודרים יפה על הצלחת, אבל בפה לא פגע.

dsc01878_s.jpg

מצד שני מנת בינגו  קאלמרי, ובצל קלוי (41) עם רוטב כתום חריף ופיסות צ'אפטי להקרנצ'ת המנה – לא להחמיץ (לחובבי הז'אנר). גם מצד שלישי היה שיחוק נוסף, תחת השם בו לוק לאק (94) הגיעו מספר נתחי גדולים של פילה בקר עשויים  מהיר מאוד (בווק או פלאנצ'ה) תוכנם רך ועסיסי כמתבקש עם רוטב חריף נהדר על מצע של עלים עגולים (עלים יפנים?) ובצל ירוק ותוספת רוטב חמוץ חריף. ולא נודע כי בא אל קירבם! תוך בליסה השערתי שבמנה זו אולי היה שימוש בפלפל סצ'ואן או באיזה פלפלון עם אופי דומה.בעיני זו קצת קמצנות ועושק לגבות 8 שקל על קערית אורז לצד מספר מנות חריפות,לא נורא. קירין(24), דיאט קולה(13),הלכנו , ניצחנו , עשינו עוד טיול נמרץ חזרה לאוטו ושבנו בשלום לבסיסנו.

4 תגובות to “ביקורון בציפור שעל ראש הזברה”

  1. מאת תולעת הספרים:

    במקרה היינו שם ממש כמה שעות קודם, ואני יכול להעיד בשם עצמנו, ששם לא יראו אותנו בקרוב. כל המנות הלא חריפות היו באותו הטעם, ומפאת הבנות שבחבורה, יכולנו לקחת רק 2 מנות חריפות קצת יותר, שהיו יותר מעניינות.
    מאחר שמהשבוע אני חוזר למחוזות הזוזוג'ירף, לא נראה לי ששווה לנסוע לצ'יפורה במיוחד, ואם כבר אהיה באיזור, סביר שאלך לדיקסי

  2. מאת foodha:

    שמעתי גם אני תגובה דומה ממישהו שכנראה אכל איתכם. צר לי פעמיים, 1 שלא נהניתם ו-2 שלא שאלתם אילו מנות להזמין, כי הבנתי שלקחתם דברים אחרים מאיתנו. גם בעבר אכלתי כמה דברים טובים יותר ופחות, וגיבשתי לפחות מה טוב לחיכי.

  3. מאת גסטרו:

    אז מה ? להתקשר אליך ON LINE בזמן העיון בתפריט ? דוקא קבעתי עם חברה לחמישי בעוד 12 יום.

  4. מאת foodha:

    אם את מחליטה לסמוך "רק" על טעמי (ואני לא בטוח שאני ממליץ) פשוט לבדוק בכתובים. ואם את הולכת אנחנו מאוד נהנינו בעבר ממנה עם לומפייה. משישיטו שרימפס ומשתיים המצויינות מעלה.
    ;) שרות FOODHA ON LINE עדיין לא מקוון…

השארת תגובה