יאללה ביאלה – עדשים טובים (ושחורות) באמצע הדרך

 שלושת רבעי שעה ברחוב הארבעה ותיאבון קל, זה המצב. ברחוב החפור מאוד יש אפשרויות רבות. כמעט והלכנו לכיוון אונאמי אלא שבדרך נתקלנו במשהו חדש (3 חודשים) ומאתגר עם כותרת המשנה FAST GOOD -בריא מהיר. המלצר החביב , שגם בימים שאינם פורים נראה בוודאי טיפוס מיוחד, הסביר מעט לעומק את הבחירות שלנו. סנדביץ' עם חביתה (מתפריט ארוחת הבוקר) בלחמניה מלאה עם צ'ופרים, שהיה מאוד טעים והרמוני בביס שלי וגם ביתרת הביסים של רעייתי.

dsc01881_s.jpg

הנער התכבד בנודלס קארי הודי עם חזה עוף חופש עדשים שחורות ואורז אדום, שהיה סביר ומאוד לא תוקפני עם נימה הודית דקה.  אני נטלתי סלט עוף חופש : עם ירקות טריים : חצאי שרי, רוקט, עגבניות מיובשות, חמוציות, בצל ירוק וסגול רצועות גזר ועדשים שחורות עם ויניגרט מחורדל ומפושתן (חרדל וזרעי פשתן, סליחה, לא יכולתי לפספס אפילו שמדובר ברוטב…). עם הסלט הגיעו שתי לחמניות מלאות. גם המנה הקטנה 34 היתה משביעה.

מלצרנו הציע וקיבלנו בירה  NEW GRIST העשוייה מאורז ועוד מרכיב מיוחד שבסך הכל היתה חביבה. קיבלנו גם ע"הב כוסיות עם טעימה של שייק פירות יער משובח.

מקום בעל אטיטיוד חיובי ומעודכן,  שמלווה את התפריט בגישה תזונאית צמודה. המנה שלי היתה מסומנת ב-E נתון בעיגול ומשמעותה אנרגטי: "מסייע בפיתוח שרירים ומתן תחושה אנרגטית ונמרצת". לגבי השרירים אינני בטוח, אבל למרות שהלכנו לסרט קליל ולא ארוך בצהריים, אני היחיד שלא תפס נימנום פה ושם…

 

נ.ב. אולי יש איזה קסם או משמעות נוספת לשם ביאלה, אפילו אם זה שם האחים הבעלים שמוצא משפחתם מביאליסטוק, פולניה, אצלי במוח זה מצטלצל קצת כמו הבן החורג של ביאנאלה ובעילה. ואולי הבעיה שלי בלבד.

השארת תגובה