מלך הלבבות ותיק הגבינות

במסגרת השתלמות קרדיולוגית בניתוח וחילוץ לבבות ארטישוק, הפלגנו (מעט) דרומה לעבר ניר בנים, שם ב"ארטישוק של נועם" חיכו בתחילת הבוקר אלפי ארטישוקים טריים לבביים ומלבבים לבואם של המוני בית ישראל במסע קירוב הלבבות לחבל יואב -יהודה, המתהדר זה מספר שבועות בפסטיבל אוכל. את אפקט האפטר שוק של הא"ש* אתם עלולים לקרוא במורד הבלוג בימים הקרובים. בקדימון ניתן כבר לחשוף, א"ש בשרני ומשביע בעיקר ברוטב היוגורט המטבלי, שהוזכר בתחילת דרכו של פודהה.

לא הרחק משם חיכה לנו משלוחה של משק לוי ובו כל מיני הפתעות ובעיקר פלפלונים חריפים ביותר וחריפים למחצה שיבואו לידי ביטוי בואכה הגמר הגדול.

חתמנו בחריגה רבתי מנוסחת פודהה  במין פיקניק זוגי, של גבינות , לחם וזיתים במחלבת אורורה במושב אמונים.  הגבנית, אורלי לידור בצעה לנו מספר גבינות מסגנון ברי, פטה וגבינות קשות, לחם טרי ורב-גרעיני נהדר (דיטרה ועופר אופים, בית זית) שנפרס . קצת זיתים פיקנט יוגורט לשתיה ולא צריך יותר  לבוקר-ברנץ- צהריים. רק בערב הוספנו את הא"ש בסיר על האש והכל טוב.

dsc01826_s.jpg

הכי מצאו חן בעיננו משקה היוגורט והיוגורט, נטלנו לא מעט דוגמאות לשימוש ביתי, יחד עם גבינות שנותרו ופה ושם ואחרי הסיכום של 185 שקל הופתענו לקבל תיק (סגול וחמוד) מתנה כדי לשמור על צנינות מוצרי החלב בדרך הביתה. מתנה ראויה עם פרוץ השרבון הראשון.

השארת תגובה