שישי בבן גוריון

dsc01857_s.jpg

  חזרנו למחוזות הילדות התל אביביים של רעייתי; שדרות בן גוריון, כדי לחזות בין השאר בתערוכת עיצוב לא מדהימה בשדרה וכדי לשמוע ג'אז, מול השדרה 34, מייד אחרי דיזנגוף. העירייה ארגנה גם מחצלות, שוכן המרומים נצר את ענניו ומאות נופשי שישי ישבו, עמדו ועברו בסך. היו עוברים ושבים ושווים יותר.(יהיו מופעים שכאלה מידי שבועיים).

dsc01854_s.jpg

ג'אז , למרות שירתה המצוינת של דפנה ארמוני, אינו, בלשון המעטה, כוס התה המוסיקלית שלי. המשפחה הוליכה אותנו לצמד החמד בבן יהודה 122, איל פיצאיולו, שללא רעש וצלצולים מפליאים להנפיק פיצה מעולה מחומרי גלם מקומיים. הישיבה ארעית הכיסאות שיא הפשטות, הפיצות מוגשות עם קרטונים כמקובל בז'אנר אבל חומר הגלם ראוי. אכלנו גם סלט קפרזה טרי ומאוד משביע ו"סלט רוקט" ללא רוקט ("נגמר ויש לנו רק מיקס עלים") בינוני ומטה. לגמנו קוקה קולה ZERO והסכמנו שיש לו טעם קצת "מתוק יותר" קצת "חמוץ יותר" ומאוד מזכיר דייאט קולה של לפני הרבה שנים.

dsc01859_s.jpg

מעבר לזכוכית שעל המדרכה דבוקה דולצ'ה מלודי, גלידריית הבית שלנו, הפייבוריט הנוכחי (של הילדים…)הוא טעם הוופל, שילוב שוקולדי עדין של גלידה ופסק זמן/לואקר איטלקי. טעמתי מכפית הגלידה הזערורית גם גלידת תאנים חדשה ושוקולד קוקוס.

 

2 תגובות to “שישי בבן גוריון”

  1. מאת גסטרו:

    לפני כשבועים קניתי בקבוק ZERO בתקווה שאוכל להנות מקולה ללא הקלוריות, זה לא זה. הבת שלי לגמה ופסקה- זה כמו ה DIET RC COLA , נזכרתי שגם משקה זה ממותק בממתיק מלאכותי שאינו אספרטיים ושיבחתי אותה על חוש הטעם ..עכשו נותר להנחות אותה בשבילי העפיצות.

  2. מאת foodha:

    צודקת, עפיצות עדיף בהרבה על מלאכותיים.
    הנחיה נעימה, לחיים.

השארת תגובה