?DARLING, WOULD YOU CARE FOR SOME MORE KUOBE

בין החגים, בין כסה לחשבון, לפני יתד לסוכה ובטרם אירוח, החלטנו לעשות כמה TAKE AWAY לטובת שתי ארוחות משפחתיות בהרכבים משתנים. היעד רח' כיכר מלכי ישראל, הגדה הדרומית של כיכר רבין, הכי "רחוק" מבניין העירייה, שם נפתחה לא מכבר " דארלינג" רוטיסרי. כמה שותפים ושפים עם נסיון, החליטו על פשוט, ביתי ולעניין. לקחנו 2 עופות מוגרלים מצויינים, ולצידם (ובעצם תחתיהם) תפוחי האדמה והגזר ספוגי מיץ העופות, סביר,  אך היו לי תקוות ליתר ירקות ופחות תפ"א. כן הלכנו על סלט ארדיטי עתיר איטריות ואורז. הנקודה המרשימה היא העופות. שנשארו עסיסיים וככל הנראה מעבירים את הזמן, לפני צאתם לסיבוב הלוהט, באיזו מרינדה חיובית.

dsc02486.jpg

לקחנו גם טעימה מספיריבס טלה. בחימום חוזר היה עדיין טעים אם כי עתיר שומני לאוהבי הסוגה. 

דיירי מעונות פודהה נוטים לקבל בחיוב גם את נגזרות הקובה לצבעיו וגווניו. אנו מעריכים את תרומת דור האמהות מעיראק וכורדיסטאן (בעיקר) ונותנים יד לכל מיני יוזמות עיסקיות של דור הבנים והבנות, שמנסים למקסם את הכשרון הטבעי של אימא. ניסינו די הרבה; קובה ביט, פונדק משה ועוד יוזמות מקומיות ובמרבית המקרים הקו המשותף הוא מעטפת עבה מאוד, תוכן (בשרי) קטון, כך שהמשתנה העיקרי הוא איכות המרק/רוטב בו שורה הקובה.

בקובה -בר  (השוכן 2 חנויות מזרחה מדארלינג) על רח' כיכר מלכי ישראל היתה התמונה דומה. אלא שאיכות המרקים היתה טובה מאוד. החמוסטה הירקרק היה חמוץ וטעים, הקובה האדומה היתה טעימה וכמוה הסגולה (המסולקת). היתרון הבולט היה שהירקות לא סבלו מבישול יתר, ואף יד – בשרשרת הכנת המזון – לא החליטה עבורנו להמתיק את המרקים/רטבים כפי שעושים רבים המנסים לקלוע לטעם ההמונים.

בסך הכל 3 מנות בתוספת אורז לבן בפחות ממאה שקלים היו TAKE OUT טוב. (המקום נסגר)

השארת תגובה