המלצות וטעימות מיוחד לימי המיתון

 la-cirque.jpg

קודם  כל  וכדי לא להחמיץ: במסגרת דוקאביב בסינמטק תל אביב ראיתי סרט דוקומנטארי מצוין ומומלץ" "שולחן בגן עדן" על סגירתה ופתיחתה של "לה סירק" הניו-יורקית. חוץ מעולם המסעדנות בקצה הניו-יורקי על גדודי נודעיו ומפורסמיו, עיקר הסרט בדמותו הצבעונית של סיריו מצ'יוני ובניו. פער הדורות, והכול בתיבול איטלקית מפולפלת. שווה ביותר. הסרט גם מצביע על החשיבות , הדרך והמתח הגדול בואכה ביקורת המסעדה על ידי הניו-יורק טיימס ומספר הכוכבים שבדרך. כדי לא לספיילר למי שילך לא אמשיך.  הקרנות בשישי הקרוב ב-12 בצהריים ובשבת ב-18:00. שווה ביותר!

רצינו לאכול בחוץ בשישי בערב יחד עם עוד בני משפחה. 7 סועדים בשבע בערב. ההחלטה התקבלה בחמישי בשעות הערב המאוחרות . בשגב אקספרס, מועדון הקצינים, מיט בר,הבית התאילנדי, קוצ'ינה תמר וסטפן בראון ענו לנו בנימוס שאין מקום, (פה יש ב-5 ושם ב-9 וחצי…) לא נואשנו ומצאנו מקום בצ'פרה שגם היא התמלאה לחלוטין.

מסעדות בהם נהנו פודהה וחבר מקורביו ובני ביתו בעת האחרונה: הבסטה, הרברט סמואל, צ'פרה, שילה ושווארמה עוואני. ולא הגיעו לידי דיווח ראוי. אין נפילות. כל אחת לסוגה טעימה ומומלצת.

בנסיבות תקופתיות הגיע פודהה לארוחת גלידה. והחליט לשים את בני מעיו במבחן חגיגי יחד עם 8 השנים של אייסברג. בהר הקרח הוולקני יכולנו לבחור בין מספר טעמים מיוחדים שהכינו לאירוע שפים . אהבנו בעיקר את מאיר אדוני שפיתח סורבה פינה קולדה, אננס וקוקוס בתוספת טפיוקה, את רביבה אפל מרביבה וסיליה, עם קרם שמנת-קרמל מלוח-מתוק, רפי כהן מרפאל, בגלידת שוקולד-פרלינה, עם פרלינים, אגוזי לוז ופיסטוקים, בציפוי שוקולד וקקאו מריר, והשף רועי סופר עם גלידת מרציפן שקדים ודובדבנים. למיטב ידיעתי בכל שבוע יהיה חלק מהגלידות בלבד.

3 תגובות to “המלצות וטעימות מיוחד לימי המיתון”

  1. מאת גסטרו:

    כמעט כל ארוחות הערב שלי בשבוע האחרון היו גלידת אייסברג- בקופסה היו 3 טעמים- מרציפן עם דובדבנים – הדובדבנים נפלאים לגלידה היה טעם וניל יותר ממרציפן, סורבה חמוץ מתוק של מיקה שרון- נפלא נפלא ! והשוקולד של רפאל- לשוקולד היה טעם קפה וכמות הפיסטוקים היתה מזערית. אתמול תמו 750 גרם של עונג .מקווה שהפושר יביא לי עוד קופסה…

  2. מאת מנטיסה:

    רשמתי לך תגובה גם בפורום אבל זה כנראה נאבד בשרשור הישן של חמישי.
    בהמלצתך ,נכנסו,אני ומעיין, גם לשולחן בגן עדן. שהיה טוב אבל אחרי ההתרגשות והבכי של סיר לחץ היה לי קצת אנטי קליימקס.
    נהנתם מהסרט?

  3. מאת foodha:

    אנחנו דווקא יותר משולחן בגן עדן, כי בסיר לחץ היה די ברור שמישהו הולך לזכות (או להפסיד) ויהיה מרגש, לא שהידיעה מנעה דמעות….
    אולי בגלל שאני מכיר מהחיים כמה משפחות כאלה וזירת הפעולה קצת יותר מוכרת, והניגון האיטלקי עשו את שלהם.
    אבל גם המורה לבישול היא טיפוס רציני.

השארת תגובה