סלון מערב – צפון אברקסס

צפון אברקסס ואולי זה בעצם קצת במזרח או אולי זה פשוט הסלון במזרח תיכוניותו. שושנת הרוחות לא תשנה את העיקר;  מגע הקסם של אייל שני ורוחו שורה בכל. שמחנו להגיע למקום דינאמי ותוסס, שופע אפשרויות ישיבה (מה שבאולם אירועים היה נקרא אלטרנטיבי) הגענו עם הפתיחה ב-8 בערב, ביום שאייל שני וצוותו אינם "טרודים" בשגרת הסלון (רביעי-חמישי).

ישבנו לשמחתו על הבר המעוקל, כך שיכולנו לראות את הפעילות הרוחשת. לא מעט פועלים במתחם הלא עצום, בראשות בני ליפשיץ, הסו-שף. שירת אותנו בנאמנות, שחף שעל הבר ועוד אחרים ששמחו לראותנו מההיכרות בסלון.הגישה, דומה מאוד; התפריט נולד מידי ערב מחדש כהרף מדפסת, החומרים מוקפדים ביותר, הטיפול בהם ראוי ומינימאלי והתוצאה, לטעמנו, נהדרת. המחירים (במידה ולא ינסקו) המעודנים משהו, יבטיחו שצפון אברקסס לא תהיה הצפון הרחוק…

dsc02854_s.jpg

מאמא-ליגה!

 כפי שנתחנכנו בסלון גם כאן יש הרבה PAPER WORK במחלקת ההגשה. ה"פיצה" מאפה נהדר עם קרם פרש ונגיעות טעם(25 ש') מובל על גבי קרטון מצופה "נייר כסף", מלאנזאנה חצילים קטנה וחביבה (נאפתה/חוממה/נצלתה)בשקית אפיה(35), הכרובית התינוקת נעטפה ב"חיתול" של נייר אפיה (29). במקרה של מנה זו (מאוד פודהיסטית) מדובר בכרובית שלמה על עליה הטריים, המבושלת ברותחין בקצרה ואז עוטה שמ"ז ומלח ומוכנסת לצריבה לתנור/טאבון לוהט. התוצאה- ללקק את האצבעות (למרות שיש סכו"ם). עוד מנה מאגף הירקות הייתה ממליגה מתירס טרי עם עגבניות, מעולה!.

dsc02857_s.jpg

 ללקק את הקרטון המוזהב…

בפרק הימאות נטלנו קלמרי מטוגן (צנרת+ראשים) עם רוטב איולי-ריחן עדין (45) שהייתה הפחות מלהיבה בערב. המליטות המטוגנות עם רוטב זהה היו שיחוק (39). בין לבין לגמנו מים מינראליים, יש מבחר מצומצם ונאה של יינות גם בכוסות, אני הייתי מוסיף איזה ריזלינג גרמני או סובניון בלאן.את תאוות הבשרים הרגענו עם רוסטביף מקורפאץ' (קארפצ'ו כאילו…) נהדר (44) ושווארמה טלה מצוינת על טחינה.(59).

dsc02855_s.jpg

מליטות וליים משמאל,  איולי ארוז כסוכריה מימין

גם מוס השוקולד על קצפו נארז במקוריות בגליל (חרוט) נייר והומלץ לפתוח אותו ועם מקלוני העץ של הגלידה לנשנש בנעימים. (25) OTH קיבלנו גם קינוח שני – תפוח מזוגג על קרם פרש.   שלושתנו מאוד נהנינו. ואם לא יהיו צרות תפעוליות, זה עשוי להסתמן כלהיט תל אביבי. כדי שלא  ייווצר רושם מוטעה, המנות בגודל משתנה ראשונה-ביניים-עיקרית, יצאנו מהנ"ל שבעים ולא רק מרצון. 

צפון אברקסס רח' לילינבלום 40   054-6786560

5 תגובות to “סלון מערב – צפון אברקסס”

  1. מאת גסטרו:

    לא עלה על דעתי להגיע לשם אבל אם אתה ממליץ…
    הפסדת סדנה שהיתה כלבבך ביום ששי אצל מאיר !

  2. מאת foodha:

    תיארתי לעצמי שהחברה מהבסטה לא יאכזבו…

  3. מאת זוועה:

    סיוט מתחילתו ועד סופו.
    נחקנו בין לא המוני אנשים שישבו סביב הבר. יותר עובדי מסעדה מלקוחות. הברמנית סימסה מהנייד מול הפרצוף וכשביקשנו בקבוק יין- "סורי, לא שמעתי", חיכינו למנה 4\3 שעה אם לא יותר מה שבסוף לא יכולנו לאכול כי זה היה חריף ברמות, מה שלא עודכנו לגביו. מצאנו את עצמנו אוכלים חצי פיתה טעימה אומנם אבל 100 שקל לראש, אחרי שפינקו אותנו OTH למניעת עוגמות נפש. עכשיו עוד גיליתי בחיובי אשראי שחייבו אותי פעמיים!! זוועה זוועה זוועה!!

  4. מאת foodha:

    נשמע שקיבלתם שירות על הפנים.
    אבדוק בעצמי שוב בקרוב הכזוועתה…

  5. מאת דני:

    זוועה מיותרת. מקום לא נעים לישיבה. שירות גרוע. אוכל בינוני ומטה. 'כרובית ביבי' בגודל של הר וטעם של הר…למשל. תמחור שערורייתי. יש כל כך הרבה מקומות שווים יותר! :cry: :cry:

השארת תגובה