לא חסר לו פלפל

ולמען האמת, יש אצלו את כל התבלינים שאתם עשויים לרצות והרבה מעבר לכך. שגרירי הטעם והריח שלי הפנו אותי לקאלוסטיאן, כבר לפני מספר שנים, וכבר בביקורי הראשון לא החרשתי ורכשתי אין ספור שקיות וצנצנות של תבלינים שלא כולם "נתנו סמדר" במטבחי… אך בדרך כלל אנסה כמה פעמים כל תבלין כדי לעמוד על טיבו וצפונותיו.

החנות המצויה  בניו-יורק (123 לקסינגטון, ביקור – גם שלא למטרות רכש – מומלץ). שבתי הפעם אחרי שסיקרן אותי למצוא את הסומאק בהוויתו המקורית, גרגרים ולא כאבקה מעובדת. ידידי א' לא היה בטוח שיהיה להם, אבל לשמחתי המציאות ציידה אותי בשקית עם כ-200 גרם של סומאק טרי, אותו אני כותש וטוחן לשמחת תבשילי וסלטי המזה"ת.

בנוסף קיבלתי המלצות על פלפל אלפו (סורי?) ופלפל אתיופי שגם בהם הצטיידתי, ובין אלפי השקיות ומאות הפלפלים נטלתי גם פלפל שחור ברזילאי. החורף אולי חולף, אך מצב החריף רק יחריף.

5 תגובות to “לא חסר לו פלפל”

  1. מאת גסטרו:

    הפלפל- לרגל בקורו של לולה בארצנו – לנקום בו על שלא עלה לקבר הרצל ??
    מיכל- רשמי לך לבקר בחנות !

  2. מאת foodha:

    אני רק מקווה שהביקור והעיסוק בבלוג לא גורע משאר הפעילויות של מיכל…☺

  3. מאת passioneta:

    ואני קבלתי משם פלפל אדום גס קוריאני וגם aji amarillo, שזה ממרח פלפלים צהובים. מתוכננות ארוחה קוריאנית וארוחה פרואנית, כשהזמן יאפשר.

    אשמח מאוד אם תבקר ותכתוב בקומונה החדשה בתפוז, "רק אוכל טוב". פרסמתי שם כמה מתתכונים וביקורת על הספר של דונה היי, Off the Shelf.

  4. מאת foodha:

    שלא ישמעו בצופים שאני מבקר בקומונות…
    שיהיה בהצלחה ובטעם טוב!

  5. מאת passioneta:

    תודה!

השארת תגובה