פושקין PUSH YOUR WAY TO

על יד אחת אפשר לספור את המסעדות אצלנו,  המדקדקות בפרטי הצילחות בהצלחה, כפי שעושה השף של פושקין וצוותו. שבת בצהריים זו העת בה מוצעת במקום  העיסקה הקולינרית הטובה בארץ! ארוחה עיסקית בת 3 מנות (+מקדם-חיך ) ב-129 שקל ! מוקפדת איכותית, טעימה ובכל צלחת המון מרכיבים מהמטבח העילי.

 התחלנו (עח"הב)  בקונסומה עגבניות צח, קטנטן ומרוכז עם ירקות אביביים, אפילו שהיינו בעובי הקיץ. ופצחנו בהמשך:( 3 מנות לכל שלב) מהסלמון המעושן (בכלי הנפתח ו"מקטר" את שארית העשן) המצויין עם ביצי סלמון, וקציפה גבינתית/שמנתית מעושבנת קלות, מרק שורשים עם טורטליני וביצת שליו טרטר עגל עם פרמז'ן אנשובי וקרם פורצ'יני, שהכי פחות התחבר לאמירה מדוייקת (ואולי היתה המנה היחידה שלא היינו לוקחים בביקור הבא…)

בעיקריות היה ריזוטו אפונה וירקות מעולה, צלעות טלה עם קוסקוס זעפרן וקרם שורשים וז'ו (רוטב- מיץ, לא יהודי…) נענע , מנה טובה מאוד. אבל השיא מבחינת חיכי הגיע דווקא בפילה הדניס עם ספגטי עשבי תיבול ובעיקר ברוטב הכתום, החמצמתוק של שמפנייה-פסיפלורה.

אהבתי את השימוש העונתי בפסיפלורה וה"עיבוד השבבי" שניתן לכ-8 ירקות שונים בהגשת כמה מהמנות.

ראויה להזכיר – סלסלת הלחמים המשובחת עם הפוקצ'ה הייחודית בצורתה, וגם את הקינוחים הטעימים: פנקוטה קוקוס ושוקולד לבן, מנגו ופסיפלורה וטוויל קוקוס אדמדם (למעלה) וברולה כוכבי אניס מעודן עם סורבה פטל וקישוטים (למטה). לגמתי יין קינוח חביב מאוד של ויתקין וצ'יפרונו גם בלימונצ'לו. מאוד מומלץ!!!

 

5 תגובות to “פושקין PUSH YOUR WAY TO”

  1. מאת גסטרו:

    ברוך בואך למועדון המעריצים ! לצערי, בעלי חש שמיצה אותם לאחר 3 בקורים בהרכבים שונים והיה לי העונג לבקור נוסף עם חברי המיתרים. אחפש פרטנרים אחרים.
    רק חבל שבתחום הקינוח הם די סטטייפם משבת לשבת
    בהזדמנות- נסה גם את ארוחת הטעימות בימים א-ד ב 199 לסועד.
    מה היתה התפוסה?

  2. מאת Foodha:

    היו עוד כחמישה עשר… לא מלא.
    בהחלט שווה.

    צריך לבדוק אם לויולט יש "דילים" בסגנון, כי באיכות הם די דומים.

  3. מאת גסטרו:

    חולקת עליך, פושקין עולה על ויולט ולא בכדי אכלתי בפושקין 5 פעמים ולא ביולט שקרובה אלי

    ובמיוחד עצבנו אותי ויולט לפני שבועים בדיוק- ערכו שם ארוחת טעימות עם יינות מותאמים של כרמל מזרחי – היינות שנמזגו היו שונים בשנת היצור לעומת מה שהובטח (כמובן לא הבאנו את הרשימה איתנו ורק לאחר מעשה ראינו) האוכל היה בינוני והשרות חובבני לגמרי.גם המיזוג היה קלוש….רק החניה נוחה.

  4. מאת foodha:

    צר לי, כי לי היו מספר חוויות חיוביות בויולט.
    אני משתדל להימנע מערבים סגורים, כי בכמויות גדולות ותפריט נעול יש הרבה מקום לבעיתיות.
    ובעיקר בערבים בהם גם היינות סגורים, עוד יותר קשה לי…

  5. מאת גסטרו:

    לי יש חוויות טובת מאד מארועים שכאלה ,לרב משתדלים יותר
    בויולט גם בעיסקית רגילה לא נפלתי
    מאידך- מתברר שזכינו לשתות את שיראז כרם קאימי 2006 של היקב שזכה במדליה מכובדת בתחרות של דקנטר. עכשו לא ניתן להשיג את היין בחנויות. ואנחנו לא ידענו שהוא כזה- אם כי מכל היינות שקבלנו זה היה הטוב ביותר ובקשנו מילוי חוזר.

השארת תגובה