קריסמס בתל אביב הלבנה

אתמול בבוקר הספקתי לגנוב אביביות חמימה בתל אביב, ניצלתי את המזג הנוח שזרח עלי ועל המוני המבקרים בעיר כדי לצעוד מנמל תל אביב ועד לרח'  יהודה הימית ביפו, לפגישת עבודה קצרה בדיוק בנקודת האמצע בין משכנות אבו חסן.

מלבד הים הצלול והרגוע וליטוף קרני השמש אי אפשר היה להחמיץ את המוני תיירי סוף השנה האזרחית. איזה כיף לפסוע נמרצות , להדרים בטיילת ולשמוע בליל שפות ולראות המון משפחות וזוגות של תיירים בורחים משלג וסופות חורף. בנקודה מסוימת פגשתי במקרה גם זוג חברים ישראלים מלונדון שמתקרסמסים במולדת.

ביפו עצרתי לתדלוק ורכש קל (לחם ורוגעלך) במאפיית מרגוזה החדשה יחסית, שנראה שנעים מאוד גם לשבת בה. סיימתי שעה וקצת של הליכה ביעד הנדרש, עם טיפה מחשבה קריאטיבית לקידום כמה רעיונות מתגלגלים.

 בערב עם זוג מבקרים מחו"ל (אחר) הגענו לארוחה נהדרת בהוטל מונטיפיורי, השוקק אדם. סיפרתי שאם אוכלים יותר מידי ושותים הרבה יותר מידי, או לבעלי רעיונות אחרים,  אפשר לעבור בקבלה, לקחת חדר ולעלות למעלה. המלצר סיפר שהמלון FULLY BOOKED  עד אפריל, מברוק. האווירה לא רק בתפריט קוסמופוליטית ונעימה וגם אורחינו התלהבו. חלצנו יין נהדר, מרלו קלע, מכרם יחידני של רמת הגולן, ובעוד אנו מעבירים בניחותא את השעתיים שהוקצו לנו, בשולחן הסמוך התיישבה שלישייה ששוחחה באנגלית, התחלפה ברביעייה דוברת איטלקית והסבב נחתם ב-Mange a trois שוטפת. עם שוך הקרמבל לימון יצאנו לסיבוב בשכונה הלבנה המרהיבה. הראנו להם עוד מקומות עמוסים יותר מקבוצת רושפלד-שטראוס,( שישב בעצמו במרפסת מונטיפיורי-יבנה) ו"המחבואים" הפחות צפופים של רדיו רוסקו וסטפן בראון. כתמיד בכל פינה בעיר יש מה להראות.

5 תגובות to “קריסמס בתל אביב הלבנה”

  1. מאת רונן:

    מלון ACE. לשם צריך להביא אתכם כשתבואו לבקר:
    מסעדה נחמדה (עפי הסיפטון)
    קפה משובח
    אוייסטר באר שנראה משובח

  2. מאת foodha:

    נבוא, תביאו…

  3. מאת גסטרו:

    רק עכשו ראיתי את הפוסט – החצילים הסתירוהו
    לגבי חדר בהוטל- מחירו 400 דולר ללילה- אם תרד במורד מונטיפיורי לנחלת בנימין – פנה ימינה וכמעט מיד שמאל- קלישר- שם ניצב מלון בראון- רק 200 דולר ללילה (וויי וויי בדולרים זה ממש הרבה )- מומלץ בחום- ובלובי יש מכונת אספרסו לשמוש חופשי של השוכנים.
    המידע בעיקר לתיריך העתידיים , כן ירבו .

  4. מאת foodha:

    ובתל אביב סיטי אפשר בעודף לאכול ולבלות הרבה.
    תודה.

  5. מאת גסטרו:

    אכן כן וממליצה על הבסטה שאף היא במרחק הליכה ושם השתיה כדת וכדין …

השארת תגובה