מקבץ איכות – חיסכו ואמצו

על פי משנתו של F גם כפית אחת של מיונז ביום, או כף בשבועיים ראוי לה שתהייה איכותית. ברור שאין זו השעה להכנת מיונז ביתי (מלאכה די פשוטה) שיהיה כמובן עדיף וטעים, אך יבוא בכמות גדולה מידי. לא מכבר מצאתי, בקרב המיונז המתועש,דגם חדש וטוב. חפשו את  הצרפתי שיש לו גוון חרדלי עדין מבית מייל MAILLE  נרכש במחיר מפולפל 17.99  במגה אורבאני. (ויש לי תחושה עזה שכדאי להצטייד , כי בקרוב ייעלם מהמדפים).

בלסמי משובח לשימוש יומיומי שאינו עולה עשרות ומאות יורו מצאתי לא מכבר אצל חינאווי (בשר), בקבוק בן ליטר של FINI  עולה 106 שקל. כאמור זה לא סירופ ולא מיושן 12 שנים ומעלה, אבל שווה.

dsc01886_s.jpg

את סלמון יעקובוביץ' פגשתי לראשונה לפני 13 שנים. יוסי (פיס) יעקובוביץ' וזיו ראובני  ניהלו קייטרינג משגשג "זיו ופיס" (ממנו יצא מיקל) ואחר כך הקימו בבאר יעקב את מעשנת הסלמון התעשייתית האיכותית הראשונה שבעקבותיה התמעטו הרכישות (שלי) בחו"ל. אחרי זמן נפרדו, נרכשו על ידי גוף גדול ופנו לעיסוקים שונים. (לא בטוח שבסדר הזה) לפני מספר חודשים חזר יוסי (פיס) למותג יעקובוביץ', למוצר המצוין ולחנויות. אני מצאתי ב"חלום של טעם" ברמת אביב ג'. גם כאן המחיר אינו עממי 26.50 שקל ל-100 גרם.

2 תגובות to “מקבץ איכות – חיסכו ואמצו”

  1. מאת גסטרו:

    את ההמלצה למיונז אימצתי- חפש נחפש
    לא זוכרת אם כבר המלצתי לך על "וינגרט " המטבח שלי – מיץ תפוזים עם חרדל ורק כפית שמן זית, פלפל שחור טחון ןטיפה מלח. נפלא על סלט חסה מהשקיות של שטראוס עם קוביות אגס או אפרסמון.לגבי יחסים- כחצי כוס מיץ, כפית חרדל – בכל פעם סוג אחר והמקרר לא חסר מגוון .

  2. מאת foodha:

    מבטיח לנסות בתפוז הקרוב!

השארת תגובה