טוב שם משמן לובסטר

הארוחה והאירוח הנעימים והטעימים כמעט שבוע מאחורינו, ההתעמקות בעבודה הדחיקה את חובת הדיווח ופתרון התעלומות (?).

קוביות הסוד הצהבהבות הן סלק צהוב (עלה עלה) צעיר שטרם הגיע לפרקו ויבולו. הוא הושרה בשמן לובסטר (כן יש חיה כזו ומקורה בשוק של גראנוויל, וונקובר – קנדה). שני המרכיבים הסתבצ'ו עם פלמידה לבנה (זיקו), רסק עגבניות שרי טריות ומסוננות (הערבה),מיץ ליים טרי, רכז פיטנגו (גדרות חיות/ מדרכות השכונה), צ'יפוטל מעושן (טרז פזוס), האבנרו טרי וקצוץ (השוק המקורה), עירית קצוצה (שופרסל) ומיקרו כוסברה (עלה עלה). לטובת הקראנץ' – פרוסות דקיקות של פרסה וקוביות ג'ינג'ר מטוגנות במעטה קמח תירס וקוקוס.

הקדאיף שנוסה בדפים קודמים כלל הפעם צמד ראשי אספרגוס (פורטבלו) ועגבנייה מיובשת ומומתקת (כנ"ל) ואצבע דקיקה של גבינת פטה (יוון). המארז לוטף בחמאה מזוקקת ובילה בתנור עד השחמה נאה.

כתרי הצלעות (מו ומו) בוצעו בהצלחה בהתאם לתוכנית:

לצד תרד חמים טורקי (מנת הבית השגורה והאהובה על מי שמכאן ומי מהבלקן)) הוגש סלט הרוקט   (עלה עלה) בצלצלים ושאלוט צלויים בפפריקה ספרדית מעושנת וסומאק עם שמ"ז, פירורי גבינת ריקוטה באפלו וגרגירי רימון ברוטב איולי עגבניות מיובשות (אנשי הזית) מיץ קלמנטינה ולימון (מהגינה!).

על אף שדובר בסעודת מתנה ליובל כפול עם מיטב הנוער והוריו. זכינו לתשורות משובחות שהרחיבו את דעתנו ואת תכולת העשירון העליון הישראלי במקרר היין שלנו. השוס המקסים והמפתיע - שישיית ספלי פודהה לקפה או תה שמלווים כעת את המוקה-פילטר מס' 1של עלית מידי בוקר!

2 תגובות to “טוב שם משמן לובסטר”

  1. מאת גסטרו:

    מזל טוב !

  2. מאת foodha:

    תודה בשם החוגגים, משפחת אנשי השדה, המצויים במסיבה חובקת גלובוס!

השארת תגובה