ערן בן 18

יום הולדת 18 לערן המקסים! גיל השתייה והצבא מתמזג עם שלהי בחינות הבגרות וסיום המתקן במחנה הצופים. מאוד עסוקים , אבל יש פנאי לחגוג עם כל המשפחה , מכל הצדדים. הפעם העליתי את ירושלים על ראש שמחתנו. עם 4 מתכונים מתוך JERUSALEM של אוטולנגי/תמימי. הרבה שנים חלפו מאז הכנתי כל כך הרבה מתכונים כתובים ממקור אחד. בוודאי שזה משום שהם מאוד טובים, מקומיים ובסגנון האהוב עלי. (שיחקת אותה רונן!) היא לי קשה לשמור על פרט ופרט ולמרות זאת עשיתי רק שינויים מעטים. האורחים וחתן הח"י שמחו, ותחילת השבוע תהיה אפופה שאריות משובחות.

קובה פתוח (מעולה) , מעין סינייה משודרגת עם בשר טלה GRASS FED, בורגול אורגני וטחינת ג'בריני (מסמוך לשער שכם) שמאוד התאימה למתכון… (עמ' 160)

קציצות פרסה בציר עוף ולימון (עמ' 44) אווריריות וענוגות

חצילים בתנור ברוטב צ'רמולה עם פריקי, זיתים ושקדים ומעל יוגורט. (עמ' 59)

סלט שורשים עם כדורי לבנה תוצרת בית (עמ' 49 )

אבטיח, דובדבנים, ענבים אפרסק ונקטרינה "פיתה". (עיצוב מקורי)

אחר הצהריים הגיעה מאיה, החברה עם עוגת שכבות קרמים מפוארת!
רק שמחה, בריאות ואושר!!!

4 תגובות to “ערן בן 18”

  1. מאת הדר:

    אפשר לשאול איפה אתה קונה בשר grass fed?

  2. מאת foodha:

    הייתי חלק מ"קבוצת רכישה" נסיונית עליהם שמעתי בפייסבוק:
    'התנועה למען גידול הומאני של חיות משק'

    אם יש עניין אוכל לשלוח לך מייל שקיבלתי אתמול מהמגדל.

  3. מאת שושנה חרמוני:

    שלום רב

    הגעתי בפוקס לבלוג שלך לפני המון זמן. נראה לי שאפילו כתבתי לך מייל. עברו הימים ומעודף אינפורמציה פשוט שכחתי את שם הבלוג. עכשיו הגעתי אליו עוד פעם בפוקס ועיינתי במהירות, האופיינית למשוטטת אינטרנט מכורה שכמוני. חשתי קנאה, כי לפי הדיווחים שקראתי הספקת להשיל המוני קילוגרמים וכל זאת כשאתה לא מונע מעצמך, חס וחלילה, את כל מנעמי הקולינריה. זה שווה זהב לדעת איך אתה מצליח לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה. איך אתה טועם, אפילו, מכל המצאי בבלוג ובכל זאת מרזה? האם תוכל ללמד אותי את כל התורה על רגל אחת, אבל בלי להתפלסף

    בתודה מראש, שושנה

  4. מאת foodha:

    תודה שושנה.
    קודם כל אכן השלתי הרבה, ולדאבוני החזרתי קצת חזרה ואני ממשיך להשתדל לאכול מזון משובח ולשמור על איזון. זה המפתח: לאכול גם מהדברים הטובים (והיותר קלורייים) אבל במידה מופחתת מאוד.
    בעיקר להקפיד על פעילות ספורטיבית יומיומית (אני הולך כ-6 ק"מ כמעט בכל יום) ולאכול תפריט עצום של ירקות עם תוספות של בעיקר עוף ודגים. פירות מצויינים (בעיקר כעת בקיץ) ופחות בגזרת הבצקים והפחמימות. מי שעשה דיאטה בחייו יודע שהכל עניין של חשבון הכנסות והוצאות…
    המון הצלחה והרבה טעם טוב!

השארת תגובה