שלוף רינגו, שלוף עוד איזו גרנולה

במלון אלכס  ALEX בניו-יורק (45 בין 2 ל-3), מלון עדכני ומעוצב יש מסעדה בשם RIINGO, (אכן עם I כפול ובלוגו נקודה אחת תחתית ואחת עליונה.) ארוחת הבוקר שלהם חביבה ומושקעת, אומלטים מדוגמים, טוסטים מלחם שאור צרפתי וגרנולה משובחת עם פירות טריים ויוגורט טוב, שביחד היוו את מקור האנרגיה  לפודהה ביומיים הראשונים בתפוח הגדול.

dsc01781_s.jpg

סעודת ערב אחת נערכה במקום, בעיקר בשל נוכחות משפחתית צעירה ומקסימה, של בחור דינמי , חברותי ושופע חן שרק מלאו לו 21 חודש. נפתח מהסיכום: יש כאלו הרבה מסעדות בקריית קודש תל אביב. שילוב אמריקאי, יפני, מודרני ונגיעות מכל מיני מקומות. היו שתי מנות בשר שדווחו כטובות. אכלנו ירקות סינים מאודים טובים ודים סאם עוף די נחות ברמתו. סלט קיסר סביר וסלט סלק שנסתלק ממנו מרכיבו המוצהר (ורק לאחר שהוסרו המון שכבות של מיקס-עלים נתגלו כמה אקסמפלרים בודדים בתחתית, מה שכן היו הרבה עלים סגלגלים. המנה הכי מעניינת היתה ילוטייל טטאקי (צרוב

dsc01779_s.jpg

 בחוץ חי בפנים) על סלט מרענן עם גרגר נחלים, גרגירי רימון ופילטים תפוז דם. עוד מחמד שולחן היה ממרח (תחליף החמאה) שהוגש בפתיחה עם הלחמניות והקרקר המטוגן (לא משהו). מדובר במרקם חומוס העשוי מפולי סויה ירוקים טחונים (אחד חומוס אדאממה על הכיפאק) במרקם גלילי גס. הכי טוב היה לטבול בו את צ'יפסי הטארו המנומשים.  אני מניח שבקרוב אנסה ליצור גירסה ביתית של "חומוס" זה. פרטים לסבלנים.

תגובה אחת to “שלוף רינגו, שלוף עוד איזו גרנולה”

  1. מאת Eliezer Lubbitch:

    The 21 month young man appreciates the food, as well as the nice words of Foodha

השארת תגובה