נסיבות מקלות, מסיבות מכבידות (1)

boaz100.jpg

hit counter script

נכון, פודהה מתבוסס במשמניו המאוירים לא נחזו על מסך זה מכבר.

מדויק גם לקבוע שהיו אלו חודשיים עמוסים בעבודה, מחושים של דרך הגב, שמנעו לא מעט ימי הליכה, נסיעות עבודה שהסבו אמנם עונג רב, אך מנגד מנעו הקפדה ביתית על תפריט פודהיסטי ראוי.

אולם, אף על פי כן ולמרות הכול:  לא מזמן חלפה שנת ה-60 למדינה. תל אביב (כולל שוברי הארנונה) נעטפת בחגיגיות בת 100. פודהה עצמו ערך סעודה חגיגית במלאות לו 100 קילו והנה אנו עומדים וחוגגים אירוע בעל משמעות נומרית כפולה; מאז האביב המקסים של 1959 חלפו עברו להם ביעף 50 שנה. ופודהה, חטוב כשהיה לפני עשרים שנה ויותר פסע עוד צעד קטן במורד המאזניים, ובדיוק לכבוד האירוע  המשמעותי חצה את סף 40 הקילו הנשירים והתייצב על 98 קילו.

מי מבינכם שיהמר עתה על יציבות או ירידה קרובה נוספת, סביר להניח שיטעה (בקטן) מכיוון שחגיגות וימי הולדת אינם מסתכמים רק בנשיקות וחיבוקים, יש לסעוד כהלכה ולהרים מיטב כוסות וגביעים, ועל כך עוד נוסיף.(בעיקר מילים וצילומים…)

המשטר החדש, הקילוגרמים הנגוזים ובגדי פודהה החדשים, (ב-XL ו-40 במקום XL 3  ו-48 ומעלה) הביאו לא מעט מקרובי משפחתי האהובים לפרץ תשורות וברכות יצירתיות מקסימות ומלאות אהבה: הקיץ המתקרב יתמלא במתכוני שייקים צוננים מבלנדר קנווד הדנדש של משפחת ב. היקרה. באירועים הבאים ילבש פודהה את בגדי השף הרקומים והמאוירים שצמד בניו החמודים הנפיקו, קיבלתי כלים נאים שיקבלו ביטוי שימושי וויזואלי מעל דפים אלו ועוד הפתעות מקסימות, חלקן במישור הגלובאלי, עליהם תשמעו בהמשך.

מצורפת בירכתה הנהדרת של בת דודתי יעלה:

50.jpg

 

7 תגובות to “נסיבות מקלות, מסיבות מכבידות (1)”

  1. מאת גסטרו:

    מקווה שהפעם המחשב הניד כאן במדריד לא ימחוק את הברכה מזל טוב -

  2. מאת foodha:

    תודה רבה ותהני ממדריד המקסימה!

  3. מאת טל:

    מזל טוב ושבע ברכות.
    טל.

  4. מאת שחר:

    המון בהצלחה וכל הכבוד.

    אני מאחוריך ובאותו המורד :-)

    ש.

  5. מאת שרון:

    בועז יקירנו, מזל טוב!!! איזו ברכה מקסימה מהבת דודה. אנחנו מברכים אותך בראש ובראשונה בבריאות טובה וכמובן שתמשיך להנות מהחיים בגדול, נחת מהמשפחה, המשך הצלחה בדיאטה ובעצם הצלחה בהכל. ונשיקות מאיתנו.

  6. מאת foodha:

    רוב תודות לכל מברכי בכתב,ב-SMS בעל פה ובכל פה.
    נמשיך במאבקנו הצודק עד כלות (וקלות) החמישים השני…

  7. מאת שרי:

    מזל טוב פודהה
    המשך בדרכך הטובה והיפה
    חג שמח
    וד"ש לכולם

השארת תגובה