רק מהים ולא רק

 

 

       

רק מהים

עוד מקום פשוט במובן הטוב של המילה. המיקום מפחית האוברהד, ובסופו של דבר מתגלגל החיסכון לארנק הלקוח. החשבון נמוך ממקומות אחרים (גם ללא הנחת הפתיחה, עת היינו שם לפני מספר שבועות). העדר גינונים מיותרים ואוווירת החוף, נטול המזגן, הישיבה ה"קיבוצית" משהו (לדוגמא) דווקא תורמים לתחושה הכללית שבאנו לעבוד ולא להצטעצע או להתיימר. בוחרים מפירות הים והעונה מוסיפים דגים מהויטרינה, מחליטים על  אופן הבישול (טיגון, פלאנצ'ה, גריל או תנור-טאבון) ונהנים. כלי האוכל חד פעמיים מידי אך מתמחזרים.(דרך שלמה/סלמה תל אביב)

אורי בורי

הדגים והפירות הים עדיין טריים ומוקפדים, אך משהו בברק הכללי הזכור כל-כך לטוב מהעבר הועם. האוכל טעים, אבל נראה שהמקום, ולא רק תקלופת הקירות זקוק לריענון וזריקת מרץ. פה ושם עדיין יש מנות פשוטות ומדליקות עם 4-5 מרכיבים המשתלבים בהרמוניה (שרימפס ושעועית בפירורי לחם לימון ושום) אך פייבוריט מהעבר  סרטנים ואצות בשמנת היה כבד ונטול חן. (רחבת המגדלור עכו)

רובן

100_2281_s.jpg

סנביץ רובן בקר

צילום של "אלף" שכבות עדיף על הכברת מילים. עברנו ולקחתי כמה סנביצ'ים שכאלה עם קורנישונים מפוללים וחמודים, הגברתי בחרדל ובחזרת-מיונז וגם במנה הרגילה של 200 גרם קורנד ביף (על המשקל) באנו על שביעות בטן ורצון מלאות. שיחזור החוויה שמעבר לאוקינוס.(רחוב יהודה הלוי, כמעט אבן גבירול תל אביב)

hit counter script

4 תגובות to “רק מהים ולא רק”

  1. מאת גסטרו:

    מן הים ורובן על הכוונת, לציין שעברתי מספר פעמים ברח יהודה הלוי- מכוון קרלחבך ולא הצלחתי לאתר את המיקום של רובן
    ואורי בורי ? לפני שנה נחטפתי בצהרי יום לארוחת יום הולדת שם, קדירת הדג , תפוחים ואורז היתה כה גרועה שעדין לא התאוששתי..

  2. מאת foodha:

    רובן בין אבן גבירול לחשמונאים מהגדה המזרחית של יהודל'ה, זו חנות קטנטונת שאולי יש בה מקום ל-4-5 יושבים על כסא בר והעיקר טייק אווי ומשלוחה…

  3. מאת שפם:

    צוות שפם בהנהגת ארנון הגבר הכריש ישמח ללכת לבקר את רובן, זה נשמע כמו דלי יהודי עסיסי, של פעם, עם יהודים בכל מקום, שיש להם פסטרמה, ופלפלים קלויים.

    ובאשר אליי, כבר מזמן שלא אכלתי כריך טוב, מאז הימים של הכריך של ההיפים ליד פיצה בזילי.קום בפלורנטין, וגם זה כבר קרוב לעשור. היו להם שם לחמים טריים, בשרים יפים, ותוספות שבא למות. ממרחים מהממים, חמוצים וחריפים ורטבים וירקות ונשיקות חמות.

    אהבה באה בצינצנת, וקונים אותה בטיב טעם.

  4. מאת foodha:

    חן חן לצוות,
    מסקרן לאיזו אהבה מצונצנת כוונתך?
    ניסית את רובן?
    גמח'ט,

    ;)

השארת תגובה