וונקובר (1) אל תידג – GO FISH

גבוה הרבה הרבה מעל הציפיות שלי, ובכמה כיוונים. העיר מקסימה, נעימה, משהו אירופאי משולב באמריקה בוסטונאית. מאוד מעוצב, עם מגוון גינות ופינות, ירוק ונוף ושפע ים ומים. המון פעילויות, אתרים וטיולים בקרבת העיר. יעד ראוי ביותר, בעיקר למי שמתכוון (כמוני) להגיע לחוף המערבי של ארה"ב (או בדרכו לאלסקה, למשל).

dsc00369.jpg

כמו בהרבה שווקים לפניו, כך נחמץ ליבי, (בהיעדר מטבח זמין למימוש ופעולה…) לנוכח מגוון ואיכות הפרודוקטים בשוק של האי גראנוויל. שוק מקורה, בו טעמתי בייגל טרי וטעים ורכשתי שמן לובסטר. אבל כאמור הייתי יכול להפליא עד מאוד במסע רכש גורף. בסמוך לשוק, בהליכה של 5 דקות, מעבר למרינה קטנה מצויה בקתה שהיא בעצם מזנון עם מקומות ספורים לישיבה. GO FISH הוא השם. בעקרון באים לפיש & צ'יפס משובח מאוד , אבל אכלנו גם סנדביץ' מעולה, עם טונה  טרייה ((albacore צרובה בעדינות, עתירת טעמים (חשתי אא"ט במיונז, ואסבי, רוטב פונזו וכאלה), יש גם ראפ עם סלמון ועוד משהו עם קס"ז חבל"ז. המקום פתוח 11 חצי בבוקר עד 5 וחצי אחה"צ (מלבד שני). כמתבקש ממזנון המחירים סבירים.

 55.jpg

בארצות הברית קשה מאוד למצוא אספרסו טוב, דוגמת אחיו המצוי בסבירותו כמעט בכל רשתות הקפה, ובוודאי בבתי הקפה. הממוצע אצלנו גבוה מאוד ביחס לעולם ובעיקר ביחס לאמריקה. בוונקובר הצלחנו ללגום בשני מקומות טובים. האחד -YEW Coffee Culture Bar - על הבר במתחם המזון והשתייה, המאוד מודרני ושופע אלטרנטיבות ישיבה, במלון ארבע העונות בדאונטאון וונקובר. לא הרחק משם שתינו קפה טוב יותר בקפה ארטיג'אנו (ויש עוד סניפים).

dsc00372.jpg

אין תגובות to “וונקובר (1) אל תידג – GO FISH”

  1. מאת גסטרו:

    סוף סוף…..
    פעם פעם התעתדתי לנסוע לאוסטרליה דרך ונקובר עד שפרופ י. כהן עצר זאת…. :roll:

  2. מאת foodha:

    ברוכה הנמצאת וממתינה.
    יהיה המשך ובהחלט זו המלצת הבית – פעם הבאה שהפרופ' לא יעצור…

השארת תגובה