בדז'אקו היקר

(יעקב בסן, אביה של עליזה, סב ילדי וחמי נפטר בשבוע שעבר)

אדם אהוב ונבון מאוד, זה ממש לא היה סוד ואחזור על זה: תודה על שנתת לי להצטרף למשפחה הכול כך יקרה לליבך והענקת לי את ביתך האהובה ורעייתי הנהדרת עליזה וכן לחוש מקרוב ומבפנים את החום האמיתי המוכר של העדה הבולגרית.

 קל היה לי להתבונן ולראות בזוגיות המיוחדת של בילי ושלך, בהטמעת מורשת האבות לאהבה וכבוד, בחינוך לאיכות ומצוינות. מאוד הצליח לך. ילדים ומשפחה למופת, וזה בא לידי ביטוי בשבוע החולף. ואנחנו משתדלים ללכת בדרכך עם הדור השלישי.

אותה הקפדה על איכות ללא פשרות, ניכרה בכל אורחות חייך, מאוד התחברתי למיומנות המופלאה שלך לבחירת מוצרי מזון מעולים, לגשת בשוק לדוכן עם תפוחי העץ והאגסים הכי טובים, לבדוק בשבע עיניים ובעשר אצבעות, בלי לשכוח את האף כל מלפפון ואפרסק כדי להכניס לפה של המשפחה והאורחים את הטוב ביותר. יכולת לנסוע לחנות נקודתית בשוק הכרמל או לוויסקי כדי למצוא את הגבינה המדויקת או איטריות הקדאיף הנכונות. לא היית בשלן אך תמיד שותף לצוות המובחר של בילי, ובכל משימה במטבח תמיד הייתה עינך פקוחה.

כפי שנהגתי בעבר, מבטיח להשתדל לשמור על המשפחה ועל מורשת אנינות הטעם. ואם יש קיום לנשמות אחרי חידלון הפיזיות, הרי שאתה יושב לבטח על שולחן הגורמה של מעלה. יהיה זכרך ברוך.

2 תגובות to “בדז'אקו היקר”

  1. מאת גסטרו:

    הפציאנט הטלפוני שלי…כל כך עצוב
    תנחומים מקרב לב לעליזה וכל המשפחה.

  2. מאת Foodha:

    תודה גסטרו,
    על כל הסיוע!

השארת תגובה