Full of Crepe

אם מתעלמים מרחובות רטובים, שמיים נוזלים ואפורים, וכך עשינו – אפשר למצוא בפריז כמה מקומות חביבים להסתובב בהם. ראינו לא מעט תערוכות מרתקות; ב-PASSAGE DE RETZ ברובע המארה מוזיאון מודרני עם תצוגה מרתקת, התערוכה NOT FOR SALE  תימשך עד ספטמבר. בלובר סיירנו בצורה מושכלת והרגשנו ממש כמו בבית, בגלל המוני המבקרים+ מיעוט המיזוג = חום ולחות. היינו גם בPALAIS DE- TOKYO  וחזינו ביצירה מיוחדת שבמרכזה נמלים חרוצות. מובן שלא רק בתרבות ובאמנות הפלסטית סופחת אליה העיר המקסימה את המיטב. כך גם כשבאים לאכול משהו פשוט לצהריים, למשל, כמו קרפ עם טופינג או מילוי.

מ- CANCALE אשר בבריטני (אלא מאיפוא) הגיע סניף של BREIZE CAFE המתמקד בקרפים המכסימים (מקמח כוסמת). ממוקם מאוד נוח ממש קרוב לחנויות ולגלריות של המארה. יש בוודאי קרפים שהם ממש CRAP או סתם חסרי ייחוד בפריז וצרפת, לא כאן. המקום הנ"ל נותן את הגירסא הטובה, של נוזל על בסיס קמח כוסמת, בסקציית המלוחים. טעמנו מספר קרפים, בשניים התמרכזה לה ביצת עין, ג'מבון איכותי,  מבלי לשכוח גבינה גבינת גרוייר בשינוי מצב צבירה. היו גם עגבניות טעימות ואספרגוס, טעמנו גירסה  ארטיזנלית ועוד משהו פשוט יותר ונהניננו מאוד, מאוד טעים.  

הנער הצעיר הובילנו לדגימת קרפ מתוק עם קוביות תפוח עץ, קארמל וקצפת קלילה ומשגעת (שנטילי, גם שאנטי גם טיל).

שמחתי לשוב לשתות  סיידר  (אלכוהולי) מצויין ולהצטער שלא יכולתי לטעום מהמון אחיו המסויידרים על המדף ובמקרר ומצויים שם לבחירה…

יש להם מספר סניפים דומים ביפן ואטרקציות לא רק קולינריות, ואף מקום לינה ב-CANCALE

השארת תגובה