בא על אלבה

צהרי יומולדת משפחתי מצומצם באלבה היה פשוט ולעניין.
יד מאוד טובה במטבח, מרכיבים לא רבים, מובחרים, היוצרים בכל מנה טעם ייחודי, מעודן ועם זאת מקורי. אהבנו ביותר.

ברוסקטה מנגולד-המאירי עם פירורי ביצה ושמץ כמהין(?) 37, היוו ביסים של עונג לפתיחה. הקלאמרי עם עגבניות טריות/מיובשות היה בעל נימה חרפרפה מצויינת. 47, סלט החסה הגיע בפריסת עלים שלמים כולל עלי חוביזה מחוות צוק (ספק עיקרי של אלבה),35.

לעיקריות היו לנו נקניקיות טובות מאוד,65, כתף טלה (מעין שווארמה במחבת עם תשלובת עלים ירוקים) אני מאוד אהבתי האחרים פחות, 81. ההמבורגר הצרפתי היה מעולה, אם אינני טועה עם פלפל אדום ממעל ואיולי תפוחים מתחתיו, ולווה בצ'יפסוני זוקיני בפירורי לחם, 73.

התקנחנו בשוקו-שוקו כוס עם שוקולד בשני מצבי אווריריות. לי זה היה נהדר, וממש לא מתוק. בני ורעייתי טענו שיש במנה החמצה קלה, כך שהזמנו מנה נוספת של תותים ופומלות עם קצפת על שטרויזל מעולה ועוגית חמאתית.היו בעסק גם אגוזים כנראה. על זו הסכמנו כולם! (קיבלנו כדור טעימת סורבה קסיס מצויין). 37 כ"א.
היין בכוסות (38/9) התאים לי בול: ריזלינג GUNDERLOCH ורון Château GIGOGNAN
יש קפה דיאם האהוב עלינו. האספרסו היה כפול ומכופל. (15)
לא היה לנו ברור אם אנחנו בתוך או מחוץ לאקוואריום, וברור שהויזואליה הדו-משמעית משחקת ותשחק כאן תפקיד גדול. (וישולם מחיר בתקציב על ניקוי השמשות). אם הנץ הקיץ ופריסת ההצללה על מדרכות אבן גבירול, צפוי להיות כאן מקום בטעימון העליון.

5 תגובות to “בא על אלבה”

  1. מאת שרון:

    מזל טוב בועז!
    שמא נשתתף גם אנחנו בחגיגה ונצא לארוחת ערב מתישהו?

  2. מאת foodha:

    אתכם תמיד חגיגה…

  3. מאת גסטרו:

    מזל טוב! זו הבקורת הראשונה של "לא עיתונאי" שמשבחת את המקום , לאור גילך המכובד :)- אני בהחלט לוקחת זאת בחשבון לרשימה העתידית (אואזיס בשבוע הבא !)

  4. מאת foodha:

    חן חן. לאואזיס אשים פעמי בהזדמנות קרובה. אחי כבר היה ומשבח מאוד!

  5. מאת גסטרו:

    אואזיס תפורה עליך- מעט פחממימות….וטעמים אסיאתים -אתה תתמוגג. כרגע קצת עמוס שם בגלל הבקורת המשבחת של שגיא כהן -לטווח של שבוע יש מקומות.

השארת תגובה