ברטי

תחילת השבוע, ישיבה נעימה ופשוטה במיקום מאותגר חניה (אך מגובה בוולה פארקינג ותחנת אוטובוס בסופ"ש).
אם אמתח קו תפריטי דמיוני בין הבאסטה לשילה תוכל ברטי לעמוד עליו, בלי ליפול. המגיש הצהיר על מטבח "לבנטיני" ואנו הסכמנו ומצאנו לכך צידוקים וטעמים רבים. בתפריט, ובעיקר על הצלחת ובחיך חשנו את איך מתרקם לנו מזרח תיכון חדש (ואולי אגן הים התיכון) ומנות רבות עם חומרים, תבלינים ובצקים ממגוון העדות בפסיפס הישראלי.

אהבתי את הגישה המאוד לא מצטעצעת ונטולת החנופה והעיטורים. אין נגיעות וקישוטים, שובלי רוטב או זרזיפי צבע או פידור בתבלין. את הכול כך נדמה, הכניסו לתוך המנות.
בתמונה למעלה, תמנון טרי וכרוב כבוש על פחמים ודג נא (לא זוכר את המינוח) עם שבבי סלק צ'ילי והל . שתי מנות מעט דהויות למראה ונטולות סקסיות שיווקית, ברם משובחות וראויות. גם שאר המנות היו טובות מאוד; ראוי להוציא צו סיפוח לספיח'ה ולטעום מבורקס מושלם.

באנו לפני העומס ומרבית הארוחה התנהלה בקצב טוב , עם שתי המנות העיקריות (שחתמו את הסעודה) חל עיכוב משמעותי, כשהמטבח כרע ונקרע תחת צבר ההזמנות של המסעדה במלואה. קיבלנו פיצוי סלט ירוק ורענן עם זוקיני "נא" שעועית ירוקה ועוד, אולם בפעם הבאה (שתהיה!) נקפיד על הנחיות לתזמון הצוות, כדי נוכל להספיק גם לפעילות הבאה.

4 תגובות to “ברטי”

  1. מאת רונן:

    איפה הכפתור של הלייק פה?

  2. מאת foodha:

    תעשה לינק לפייסבוק ולייק AS YOU WISH

  3. מאת גסטרו:

    כמעט נפגשנו ! בהתרעה של שעה קפצתי על קו 149 שהוריד אותי כמעט מול ובחזור ממש מפתח המסעדה, חברתי לשני ידידים ותיקים מפורום אורט ונהניתי מארוחהמשובחת- בעיקר סביצה עם משמשים והספיחה הנהדרת. המלבי לקינוח היה מסקצית המנחמים
    כל כך נהניתי שלמחרת שבתי עם בעלי שיחיה , ישבנו על הבר (כסאות לא נוחים ) נהננו ממרק העדשים , מהבורקס והעיקריות בוששו להגיע. את הלזניה כבר עייפנו לאכול – ארזו ובחמום חוזר בבית היתה טובה מאד
    להפתעתנו לא חויבנו על המנות שיצאו באיחור
    אחד משני השפים, רועי היה סו שף בכתית 3 שנים ואחר כך שנתים השף של מלון ממילה. עבר מפואר.

  4. מאת עליזה פרנקל:

    היינו 4 בשישי האחרון. היה מעולה ואחר. שונה מהסטנדרט של מסעדות ברמה זו לטובה. עם טוויסט אישי שנותן למסעדה ייחוד. מנות טעימות בלי רוטב מיותר ובלי הצגות ולמרות זאת מה שנקרא "לצלחת" יצא יפה יפה. בקינוחים המבחר קצת דל אבל גם כאן הכול נגמר עד הטיפה האחרונה. הגשה נעימה ולא מטרידה ויצאנו עם חוויה נעימה. נחזור.

השארת תגובה